Friday, August 13, 2010

U2 koncert

Nu er der ganske kort tid til U2-koncerten på mandag, og jeg er super glad for at manden derhjemme er blevet inviteret (med ledsager = mig) til koncerten af en leverandør.
VIP-billetter med pladser i inner circle - jeg glææææder mig til at opleve U2 live!

Jeg tænker på outfit, der skal passe til at det er en ”business” tur, men jeg synes at det skal være lidt rock ’n roll når nu det er koncert.

Outfittet jeg påtænker er dette:
















































Kjole: Nue Notes
Sandaler: Paul Smith
Jakke: Diesel
Tørklæde: Malene Birger
Halskæde: Juicy Couture
Taske: Mulberry

Ellers står den på (mine nye) Levis blue label jeans, stilletter og en top – men min rock ’n roll Juicy halskæde SKAL jeg da have på.




No comments:

Post a Comment