Tuesday, August 17, 2010

U2

jeg må sige at jeg er en smuuule træt efter en fantastisk fest i går i Horsens, vi var hjemme på parcellen på Sjælland kl 04.00.

U2 er virkelig verdens største rock band -nøj hvor fyrede de den af med lige den rette blanding af nye og gamle numre, og hold da op hvor har de mange at vælge imellem!

Der blev danset massivt på hele stadion og det var alt i alt en kæmpe fest! jeg skal helt klart se dem igen.




















Mit outfit blev helt anderledes end jeg havde planlagt: Mørke Levs Blue label jeans, sorte sandaler med kilehæl fra Ralph Lauren, vintage silkeskjorte og en cremefravet blazer fra Bruuns Bazar. Og det var rigtig godt at jeg ændrede det i sidste øjeblik, da det passede meget bedre ind i det øvrige selskab.

Forresten så fik vi lige spist frokost i Århus mandag middag.
Et dejligt sted der hedder Piccolo Grappa ved Åen. Jeg fik den mest delikate tortellini med spinat og den dejlig Rosé til - jeg tænker stadig på retten, som var så lækker at jeg har lyst til at tage tilbage dertil snart igen, men kommer ikke så ofte på de kanter. De har også en del økologiske rødvin på kortet, men mandens ene glas øko-rødvin beløb sig til 134 kr - så var det vist også betalt til en frokost med pizza og pasta.

Jeg nåede også lige en tur gennem stueetagen i Salling på vej til p-huset, og spottede lige at Wolford har lavet nogle rigtig flotte strømpebukser i leo print - de er så flotte og kvaliteten er som altid rigtig god. Jeg tror de vil blive udsolgt ret hurtigt, så man skal nok skynde sig hvis man mener de kunne peppe efterårsgarderoben. De kan erhverves for 315 kr.

No comments:

Post a Comment