Monday, September 13, 2010

Hjææææælp – bryllupsforberedelse

Jeg er i gang med at planlægge bryllup, og øverst på listen står der BRUDEKJOLE!

Jeg har fundet ud af hvordan den skal se ud (meget enkel), og vil gerne have noget farve som kontrast til det hvide. Vi har trods alt 2 børn og 12 år sammen, så den hvide uskyldsrene kan godt tåle at blive brudt en anelse, synes jeg.
Jeg har besluttet at jeg vil have et par sorte Christian Louboutin sko med 7 eller 8,5 cm hæl på, og så vil jeg have et ”skærf” eller bælte i rød/pink/sort fra Missoni, samt mørke blomster og evt en sort stola i pels eller noget til når vi kommer ud af kirken. Det er et februar-bryllup, og derfor synes jeg selv at jeg godt kan forsvare de mørke indslag.

Nu er der lige følgende udfordringer:

Hvad mener andre om sorte sko til brudekjole?
….og om det spraglede bælte?

Og vigtigst af alt:

HVOR FINDER JEG MISSONI STOF?
Jeg har googlet mig gul og blå, og kan simpelthen ikke finde et sted, hvor jeg kan bestille det stof. HJÆÆÆÆLP.


No comments:

Post a Comment