Wednesday, September 8, 2010

Høje forventninger

jeg har fået nyt job, og glæder mig helt vildt til at starte d. 1/10.
Min nye arbejdsplads har allerede gjort sig positivt bemærket og skabt høje forventninger til vores samarbejde. Den dag jeg havde skrevet kontrakt, og kom hjem fra arbejde lå denne fine buket til mig med en velkomstbesked og et ”vi glæder os til samarbejdet”.
Det har jeg godtnok ikke oplevet før, men synes det er en super godt måde at starte ud på.
Jeg føler mig allerede velkommen og at virksomheden er lige så glad for at få mig, som jeg er for at få jobbet – win-win!
Nøj, hvor jeg glæder mig til at starte og arbejde sammen med nogen der er på betænksomme (det gør jeg godtnok også nu, men det er dejligt at de også er betænksomme på min nye arbejdsplads).


1 comment:

  1. Sikke en skøn velkomst. Så kan man ikke andet end glæde sig og se (endnu) mere frem til 1. oktober.

    ReplyDelete