Thursday, September 2, 2010

Gummistøvle-sæson

Efter at have været bundgaard-gummistøvle-loyal i alle størrelser fra 18 til 31, har jeg nu opdaget at Sorel har lavet de lækreste gummistøvler til børn, og har derfor ”cheated” for første gang.
Søn på 5 er nu ejer af disse lækre gummi-røjsere, og han elsker dem!
Bare ærgerligt for søn på 3 at han må vokse sig op over str. 28 (som jeg er lagerførende i Bundgaard i) før han også får fornøjelsen af Sorels.
Der er rigtig sål med stødabsorbering og støtte, og så er der en thermo ”sok”, der kan tages ud og vaskes, og som ikke krøller nede i støvlen som en ekstra sok har for vane at gøre det..
Støvlerne kan bruges til langt hen på efteråret uden at vores kære små fryser om tæerne, som er tilfældet i andre normale gummistøvler.
Den garvede mor vil nu gøre mig opmærksom på, at der skam findes praktiske thermo-gummistøvler – og det er helt korrekt, men jeg har endnu ikke set nogen der var særligt pæne.
Men… det er disse fra Sorel, om man spørger mig.


Bedøm selv:






















Prisen er 399 DKK og de fås i str. 26-38.

Forhandles f.eks her:
http://www.lystfiskeren.com/catalog/index.php?manufacturers_id=12&gclid=CM7joPmQ5qMCFcGOzAodFCC8xg
og her:
http://www.adventure-odl.dk/shop/gummistoevler-sorel-rainbou-3657p.html

No comments:

Post a Comment