Monday, August 23, 2010

stop LEO!














På 1 måned har jeg bevæget mig fra at være på nippet til at købe et LV leo-tørklæde til at være tæt på at klassificere Leo-tørklæder som AW 2010-hade-objekt nr. 1 – damn, der er leo overalt!

Jeg er allerede træt af det, og ser at hver anden teenagepige i min by er eksponent for denne ”nye” mode. Det er så godt at et fint nyt (gammelt) print kommer igen, men hvorfor skal ALLE masseproducere tendensen, det er SYND.
De er sååå fine, tørklæderne fra LV, Malene Birger, Vivienne Westwood m.fl., men vorherrebevares, hvor er dem fra VILA, H&M osv bare grimme i kvaliteten og lidt for udførte i deres prints…

Er det bare mig der er blevet overeksponeret?

Og ikke mindst, hvordan skal jeg komme igennem efterår/vinter når jeg allerede på nuværende tidspunkt får nervøse trækninger når leo fanger mit blik?

No comments:

Post a Comment