Thursday, August 26, 2010

FAT

I går ankom den sorte FATBOY jeg havde bestilt dagen før – det er godtnok hurtigt levering på trods af at det jo ikke er nogen lille pakke. Det var der vist et par andre webshops der kunne lære lidt af.

Det går jo bare ikke når en spændt shopper skal vente op til en uge på sine indkøb – hvor svært kan det være? Der er jo op til flere daglige flyafgange til CPH fra de fleste byer i Europa, så få min pakke på første fly så jeg utålmodige menneske ikke skal vente længere end højt nødvendigt.

Nå, men den der FATBOY er godt nok en ordentlig kleppert – jeg havde ikke regnet med at den ville fylde helt så meget, ca. 2 m2 når den ligger fladt, men hold da op hvor sønnerne synes den er sjov, og jeg faldt da også selv i søvn på den i aftes til reunion med 1. afsnit af Desperate Housewives.


No comments:

Post a Comment